Sunday 14 December 2008

Sick

Hari ni aku tak berapa sihat. Bukan demam. Tapi, lebih kepada rasa tak sedap badan, perut juga tak selesa. Entah la apa yang tak kena. Jarang benar aku jatuh sakit.

Mujurlah hari ni hari Sabtu, boleh berehat sepanjang hari di rumah. Selepas solat subuh pagi tadi, aku merehatkan diri selama 6 jam, campur dengan waktu tidur malam sebelum tu selama 6 jam, total 12 jam! What a non-productive day~ T_T

Mujur juga waktu Winter, takde lah rasa bersalah sangat walaupun hanya berada di rumah dan menghabiskan masa dengan tidur (istilah yang lebih betul ialah "merehatkan diri"). Sebab siangnya pendek. Fighting with sickness is indeed a challenge.

Minggu depan adalah minggu terakhir persekolah untuk semester ini di universiti aku. Minggu yang sangat sibuk untuk semua orang, aku rasa- semua orang mengejar "garis mati" sebelum masing-masing bertebaran di muka bumi tatkala cuti Winter bermula. Tak kurang juga yang ada exam. Best jugak exam sebelum cuti kan, so masa cuti memang berjoli habis. tidak bagi aku. exam menunggu, bermula 19 Januari hingga 30 Januari. Mengadap buku la jugak di waktu cuti pun..

Would like to put a fullstop here, just feeling ill again. Take care everyone.

No comments: