Thursday 27 September 2007

Demam kerana mimpi

Ye..setelah sekian lama tak demam..hari ni nampaknya seakan-akan ada tanda akan demam...sungguh terasa tak sedap badan,loya-loya tekak ( bkn symptom2 mengandung ye..).

Teringat mimpi saya semalam.Mimpi buruk.Mimpi yg pelik.Dalam perjalanan ke sekolah saya teringat-ingat mimpi tu.Saya dh baca Al-Fatihah dan 3 Qul sebelum tidur semalam.Biasanya tak de mimpi pelik2 camni.

Saya mimpi saya terkena kuasa jahat.Macam dlm cerita Susuk kat TV3 tu.Ada 'benda' yg memburu saya.Di suatu ketika,'benda' tu menjelma.Masa tu saya bersama 2 orang rakan saya.Secara langsung,badan saya terasa sakit yg amat dahsyat.Terasa lumpuh tulang belakang di timpa oleh sesuatu yg maha berat,perit dan sakit yg amat.Apa yg mampu saya lakukan hanya menyebut,"Allah...Allah...Allah..." dan dgn sekuat tenaga yg ada cuba menahan kesakitan itu.Kesakitan tu bertahan beberapa ketika,lalu lesap beransur-ansur.

Lantas saya tersedar dari tidur.Gelap.Kelam.Pantas saya menyambar handphone utk melihat waktu ketika itu.2.30am.Masih awal utk sahur.Allahu...apa yg telah saya mimpikan tadi..?Astaghfirullahal 'azim...apakah tandanya mimpi ini...?

Hanya Allah yg Tahu....

No comments: